CARDIO, SVARU SAMAZINOŠAS & AEROBIKA

CARDIO, SVARU SAMAZINOŠAS & AEROBIKA


PEDAL & WEIGHTS – treniņš spēka izturības attīstīšanai. Nodarbības laikā tiek izpildīti spēka vingrinājumi ar dažādu inventāru, kurus nomaina braukšana uz velo trenažiera. Kā rezultātā tiek nodarbinātas visas muskuļu grupas, un trenēta sirds-asinsvadu sistēma. Mijiedarbojoties abām slodzēm tiek maksimāli paaugstināti metabolisma procesi un uzlabota organisma spēja ilgstoši strādāt paaugstinātas slodzes apstākļos.



ADVANCE FIT – augstas intensitātes kardio treniņš ķermeņa spēka, veiklības un izturības palielināšanai. Šis intervāltreniņš kombinējas no aerobikas kustībām ar spēka un balansa vingrojumiem. Dinamiska mūzika un instruktors motivēs ikvienu sasniegt sportiskos mērķus.


FAT BURNER – nodarbība, kuras laikā tiek uzturēta ilgstoša un vienmērīga fiziskā slodze. Vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu, vispārēju organisma stiprināšanu un locītavu elastīguma trenēšanu. Labs veids, kā atvadīties no liekiem kilogramiem. Nodarbība piemērota dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem. FAT BURNER 2 – nodarbības otrā daļā vingrojumi tiek vērsti uz problēmzonām, saglabājot vienmērīgu intensitāti.


HIIT Augstas intensitātes intervāla treniņš. Tiek attīstīta izturība un pārējās cilvēka fiziskās īpašības. Nodarbībā tiek izmantots savs ķermeņa svars, stepa platformas, svaru stieņi un ripas. Vingrotājiem ar iepriekšēju fizisko sagatavotību.


VELO Lielisks veids kā nodrošināt aerobo slodzi, bez lieka noslogojuma balsta un kustību aparātam. Tādēļ Velo nodarbības ir ļoti piemērotas cilvēkiem, kam nav ieteicama skriešana vai lēkāšana. Nodarbības laikā tiek strādāts gan vidējā, gan augstā intensitātē. Velo nodarbības ir piemērotas arī iesācējiem, jo braukšanas tempu vai pretestību vienmēr var pielāgot savām iespējām. Vienas nodarbības laikā tiek sadedzinātas vidēji 500 – 800 kcal, tiek attīstīta sirds un asinsvadu sistēmas izturība, kā arī nostiprināta vēdera, muguras un kāju muskulatūra. Nodarbībā tiek mainīta braukšanas pretestība, imitējot dažādus apvidus, un temps, lai mainītu nodarbības intensitāti.


VELO HIIT 30 minūšu, augstas intensitātes intervāltreniņš (HIIT) izmantojot, velo trenažierus. Nodarbības garums nodrošina to, ka katrs dalībnieks nodarbības laikā strādāt ar 100% atdevi – gan fiziski, gan garīgi. Mīšanās uz velo trenažiera, izmantojot lielas pretestības, dažādus laika intervālus, kam seko atpūtas pauzes, kas ļauj sagatavoties nākamajam darba cēlienam. Treniņa pluss ir paaugstinātais sirdsdarbības līmenis arī pēc nodarbības beigām, kas nodrošina lielāku kaloriju patēriņu visas dienas laikā. Vingrotājiem ar iepriekšēju fizisko sagatavotību, bet katrs var izvēlēties pretestību, ar kādu strādāt, lai nodrošinātu tieši sev piemērotu slodzi nodarbības laikā.


TABATA Augstas intensitātes intervāla treniņš, kurš sastāv no 8 cikliem – 20 sec. darbs, 10 sec. atpūta. Iekļauta gan kardio, gan spēka vingrinājumi.


POWER & CARDIO Aerobās slodzes un spēka izturības attīstoša un muskuļu reljefa veidojoša fitnesa nodarbība. Intervāla slodze, kur aerobā slodze mijas ar spēka vingrinājumiem. Nobeiguma daļā vēdera preses un muguras muskulatūras attīstoši vingrinājumi.


STEP – vidējas intensitātes aerobikas nodarbība, izmantojot Step platformas. Klasiskās aerobikas kustības tiek veiktas uz īpašām stepa platformām. Nodarbības beigās vēdera presi stiprinoši un stiepšanās vingrinājumi.


INTERVAL TRAINING Ja vēlies efektīvi un īsā laikā sadedzināt liekās kalorijas, paaugstināt spēku un izturību, izvēlies intervāla treniņu. Nodarbībā tiek kombinēti dažādas intensitātes aerobie, spēka un līdzsvara vingrinājumi, pielietojot dažādu inventāru vai tikai ķermeņa svaru.

Nodarbību foto